skip to Main Content

Je administratie weer op orde

Naast geldzorgen kampen sommige mensen ook met de zorgen van het bijhouden van hun administratie. Herkent u dit probleem, dan kan ik u helpen met structuur aan te brengen in uw administratie.

Wil ik dat wel?

Een vreemde in mijn persoonlijk papieren, wil ik dat wel? Ik kan u dat antwoord helaas niet geven. Wel kan ik u ontlasten met het op orde brengen van uw administratie. Dit zonder u te veroordelen op eventuele uitgave patronen. Ik ga u inzicht geven in uw uitgave patroon en ga samen met u werken aan een methode om daarna uw administratie op orde te houden.

Hoe doe ik dat?

Eerst ga ik, in overleg met u, de administratie overzichtelijk opbergen en een structuur aanleggen in de administratie. Nadat uw administratie op orde is, gaan we een afspraak maken voor het vervolg traject. U kunt mij inhuren voor een vast bedrag per uur. Dit kan op basis van een wekelijks of maandelijks bezoek. Maar we kunnen ook overeenkomen dat u mijn inroept als u hulp nodig hebt, omdat het even niet lukt.

Bezoek aan huis

Ieder persoon, ieder gezin en iedere situatie is verschillend. Hierdoor is een individuele aanpak gewenst en werk ik met een oplossing die speciaal voor uw situatie wordt gemaakt. Voor het in kaart brengen van uw situatie breng ik een bezoek aan u thuis. Dit kan overdag, maar kan desgewenst ook in de avonduren. Het bezoek aan huis heeft als voordelen dat u in uw eigen vertrouwde omgeving bent en dat alle benodigde spullen aanwezig zijn.

Wat mag u verwachten van mij!

  • Nalopen van uw bij-/ en afschrijvingen
  • Verwerken van binnengekomen rekeningen
  • Betalen van binnengekomen rekeningen
  • Ordenen en structureren van de administratie
  • Overzicht van alle verzekeringen maken en kijken waar er bespaart kan worden.
  • Adviseren en coachen in het zelf beheersen van uw administratie

Wat doe ik niet!

  • Verzekeringen afsluiten of beĆ«indigen
  • Lening of hypotheek afsluiten
  • Belastingaangifte
  • Bemiddeling bij incasso

Back To Top